RSS Feed Petershotnews.nl TWITTER

HOTNEWS

[FOTO'S] Gewonde bij brand Zorgcentrum Gerardus Majella in Mijdrecht

Datum: 13 juni 2013
Bron: www.petershotnews.nl

Mijdrecht - Donderdagmiddag is een kok gewond geraakt toen er brand uitbrak in de keuken van het zorgcentrum Gerardus Majella.

In het zorgcentrum waren veel ouderen aanwezig vanwege een bijeenkomst. Ook ouderen uit andere tehuizen waren te gast. Door nog onbekende oorzaak brak er brand uit in de frituurpan.

De kok pakte een blusdeken om de brand te blussen, maar deze vloog in brand. Later bleek dat er frituurvet op de deken was gekomen waardoor dit in brand vloog, het frituurvet was wel ontvlambaar, maar de deken niet.

De kok kreeg veel rook binnen en is met lichte brandwonden overgebracht naar het ziekenhuis in Woerden.

Foto's: Peter Bakker (A-side media)

laatst bijgewerkt op: 16 nov 2016 13:34



Terug