RSS Feed Petershotnews.nl TWITTER

HOTNEWS

Gesprongen waterleiding zorgt voor brand in woning Mijdrecht

Datum: 06 juli 2014
Bron: Petershotnews.nl

Mijdrecht - Een bewoner van de Sterling kwam zondagmiddag thuis toen het in de woning naar brand rook en de vloer onderwater stond.

De brandweer kwam ter plaatsen en kon al snel vaststellen dat de kunststof waterleiding in de meterkast gesprongen was. Het water uit de waterleiding kwam hierdoor in de meterkast wat kortsluiting veroorzaakte met als gevolg brand. Het water uit de waterleiding heeft de brand zelf gedoofd.

Opvallend is dat alle woningen aan de Sterling afgelopen jaar gerenoveerd zijn. De brandweer maakt van dit incident een melding bij de woningbouwvereniging om meer van dit soort incidenten te voorkomen.

Het huis heeft veel waterschade opgelopen. Door de brand in de meterkast heeft de woning ook geen elektriciteit meer.

laatst bijgewerkt op: 16 nov 2016 13:34







Terug