RSS Feed Petershotnews.nl TWITTER

HOTNEWS

Brand in badkamer Amstelhoek na kortsluiting

Datum: 23 januari 2012
Bron: www.petershotnews.nl

Amstelhoek - Zondagavond is er brand uitgebroken in een badkamer van een woning aan de Engellaan. De bewoners ontdekte de brand zelf en begonnen met blussen. Een vrouw ademde rook in en werd ter controle overgebracht naar het ziekenhuis.

De brand heeft de pas verbouwde badkamer flink beschadigd. De oorzaak was sluiting in het ventilatiesysteem.

laatst bijgewerkt op: 16 nov 2016 13:34



Terug